søndag 15. juli 2012

om flytting


jeg flytter snart. om tre uker. det er ikke før man skal flytte man innser hvor mange minner stedet man flytter fra har. å pakke er vanskelig, for for hver ting jeg tar ned føler jeg at jeg drar fra fortiden. tenk at en enkel girlander kan ha så masse minner og følelser med seg. den var ødelagt så jeg kastet den, men endte opp med å plukke den opp igjen og beholde den delen som fortsatt er fin. bare for å tviholde på minnene. det føles veldig rart at snart skal en annen person bo her. 





jeg flytter til en skikkelig koselig leilighet i et hus, på to etasjer, 150 kvadratmeter, sammen med tre gode venner og min bror. det blir fint og det skal nok lage mange nye minner der. vi kaller det kråkeslottet, for det er det det ser ut som. noen av vinduene er kirkevinduer i forskjellige farger og trappeoppgangen er gammel og knirkete og vinduet på soverommet mitt er skikkelig stort med verdens største vinduskarm. det blir fint.

1 kommentar:

  1. åh. kos!
    ny adresse http://svareteralltidpi.blogspot.com :) takk!

    SvarSlett