mandag 1. oktober 2012

natt

jeg blir mye mer kreativ om natten. om natten kan jeg klare hva som helst. jeg lager alt for mange planer, selvom jeg egentlig vet at jeg ikke klarer å gjennomføre alle. men det er fint å ha lyst til ting. å ha lyst til å se på en film er mye gøyere enn å ikke gjøre det i det hele tatt. de gangene jeg rydder rommet er klokken ofte veldig mye. jeg har ofte veldig trang til å male, tegne, fotografere, ommøblere, se på film, lese en bok og lignende ting når jeg egentlig burde lagt meg for lenge siden. nå nettopp, halv to på natten, hengte jeg opp flere postkort på veggen. det er ikke mye, men jeg måtte bare gjøre det.
i natt planlegger jeg å lese i mange timer. planlegger.

2 kommentarer:

  1. Mange er meir kreative om natta, det er noko med kjensla ein får i dei små timar som gjer at idéar berre dett ned frå ingenting nokre gonger!

    (ps, takk for tips, men Stasi var den første staden eg prøvde og han framkallar ikkje)

    SvarSlett
    Svar
    1. (110 film altså, han framkallar jo anna! Haha, fekk det til å høyres ut som han hadde slutta med det i den setningen)

      Slett